onsdag 21 november 2012

Vill du lämna bort grejer?

Äntligen tar ja mig ut i friska luften efter ett par dagar inomhus och snörvlande. Jag blir så rastlös av att inte kunna göra något, man ska ju inte baka när man är förkyld eftersom det är dumt att försöka bjuda någon på det sen, läsning fungerar inte heller när huvudet är tungt och fokus inte existerar. Jag var grymt sugen på att måla och fixa med någon möbel eller liknande. Men, jag har inget mer hemma att fixa med. Har du något hemma som du tänkt slänga bort eller ge till secondhand? Kolla gärna in min nya page på Facebook "ReNew". Jag tar gärna emot saker av trä, porslin, glas osv.. Kolla i sidan och kontakta mig. I vissa fall kan jag hämta saker!

En stol som jag gav ett nytt utseende i somras



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar