onsdag 7 november 2012

Jag hittade några gamla hyllplan till en bokhylla på vår vind. Jag sågade till dem till längd och djup jag ville ha. Limmade och pluggade ihop dem, spacklade, gav dem ny färg och ordnade konsoler. Woila! Så nöjd över mitt resultat med dessa!

Jag tog även tag i ett annat projekt som jag tänkt på under ett års tid. När jag fick min glassmaskin av pöjken så blev det en förpackning över. En rund glassburkliknande förpackning. Tänk ben&jerrys men väldigt mycket större. Denna tog jag och klädde om med gammalt tyg som jag hade över och inte hade kommit till användning. Pyssel pyssel, än mer saker som kommer på plats. Det mesta är återanvändning av saker som ändå skulle slängas. Istället återanvänds dem med en ny finish. #ekonomiskt #miljötänk #återanvändning

1 kommentar: