söndag 3 juni 2012

Jag sitter och funderar lite över framtiden. Det är rätt spännande att absolut inte veta vad som kommer hända hösten 2013. Det år som kommer framöver känns spännande och jag vet nästan vad som kommer hända, utifrån studier och jobb.

Pöjken och jag är "hem"hemma sedan fredag kväll efter intensiva dagar och utsändning i Malmö med skolan. Sedan blev det en rundtur på Malmös landsbygd och även den otroligt postmoderna delen av västra hamnen. Jag va helt fascinerad av vilken otrolig kultur som finns i Malmö. Jag skulle lätt kunna tänka mig att bosätta mig där utifrån kulturen som finns i de nya byggnadsprojekt som finns. Jag upptäckte också till min förtjusning en matbutik (en riktigt stor sådan) som sålde i stort sett bara ekologiskt, krav, fairtrade eller närproducerat. Fick bla tag i en blåbärsyrup, den avnjöt vi tillsammans med pannkakor och frukt. Mums!!

Åter till framtidstankar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar